Arla morgonstund....

Jag vaknade kl. 06:45 och kunde inte somna om...på en Söndag morgon när man inte ens har ett enda barn hemma...måste vara ett arv från mamsen;)
Hon var ju morgonpigg om någon....
Alltid uppe först på morgonen...jag tror faktiskt helt ärligt att jag aldrig har lyckats vakna före henne en enda gång i mitt liv ;)

Fast det är ju otroligt skönt att vara vaken själv på morgonen också...när man inte ska iväg och jobba naturligtvis.
Men när man inte har några måsten och stressa iväg på och man bara kan ta det lugnt...då är det härligt:)

Kallt som fan är det ute också...och slut på ved i källaren:(
Det känns så otroligt drygt att klä på sig och gå ut i kylan och hämta ved så ni anar inte...men snart så måste jag...

Morgonens låt är ett minne från det att jag var kring 11 års ålder igen...det hände mycket i mitt liv mellan 11-13 års ålder både vad det gäller ett uppvaknande inom musikens värld och i Killvärlden ;)
Denna låt hörde jag första gången hemma hos Annica i Husum och tyckte att den var fantastiskt bra...och det är den ju:)
Lyssnar på den än idag ibland....
Fullt så dålig morgon som de här förmedlar hade ju inte jag....Kram på er!
Nu ska jag gå och hämta ved...:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0