Är du galen Miss Malin......

Idag så är det ett jäkla skitväder:(
Regnet öser verkligen ner och barnen är helt uppåt väggarna pg.a att de inte kan vara ute.
Men,men "Karlsson på taket" på Dvd:n nu så det löser ju situationen en stund i alla fall:)

Själv så har jag vikit tvätt så jag blir galen snart...Jag hatar verkligen att vika tvätt.
Det är det tråkigaste som finns, tvätta går bra...men ta reda på det sedan det är ju huuuuur tråkigt som helst.
Fast ganska så skönt när det är gjort och det ligger fint i hyllorna...tills barnen ska "byta om"..då är det kaos igen;)

"Så blir det ibland" som Alicia brukar säga:)

Dagens låt är min första kontakt med rock n´roll överhuvudtaget...dock inte hårdrock Linda-li men ändå:)
Vet inte riktigt hur gammal jag kan ha varit men 4-5 år kanske...jag hörde denna låten på kasettband hemma hos mormor Ingrid (förmodligen så var det ngn av mina "styv morbröder" som rådde om det) men jag var helt såld:)
Dessutom så sjöng de ju om mig(trodde jag)
Så här kommer den....... lyssna och njut till " Är du galen Miss Malin";)

Kommentarer
Postat av: Mona

Kan tänka mig att du kommer in på reagge ju äldre du blir i dina inlägg. :) Eftersom du går uppåt i ålderna skrev du ju.

Tänker alltid på dig när jag hör "one more reagge..." eller hur den går. Svårt att sjunga på bloggen....

2009-10-04 @ 12:48:08
URL: http://monae.blogg.se/
Postat av: Malin

Det kommer Mona...det kommer:)

2009-10-04 @ 21:42:33
Postat av: Lindali Isaksson

den här gillar jag::))

2009-10-05 @ 23:13:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0