1+1=1

Idag så har jag och Ken varit och hämtat ved i Drömme...det blir nog ett lass i morgon med:)
Det är ju så förbaskat trist att göra såna "måste" saker men när jag får göra dem med min älskling då går det bra:)
Det är t.o.m mysigt att vara ute och kratta löv eller liknande saker ....bara vi gör det tillsammans:)
Sjukt..... men så har jag aldrig känt det förrut.
Jag har ofta velat göra saker ensam...städa själv och dona ute själv...men inte nu.
Nu vill jag göra allt med Ken och då menar jag verkligen allt!!
Men det har nog med att vi är så lika i allt vi två...vi tänker lika, har samma smak i det mesta...förrutom lingonsylt...I love it and he don`t ;)
Vi har samma utbildning och samma intressen och en massa andra saker som vi är grymt lika i....

Skulle vilja att vi hade en firma han och jag...det skulle vara helt underbart...då behöver vi aldrig vara ifrån varandra:)
Men man ska ju komma på vad man ska syssla med också...det måste ju vara något unikt som inte redan finns  och det är ju inte det lättaste att komma på;)



Hmmmm....får nog grunna lite på det tror jag:)
Dagens låtval är ett minne som jag har med min vän Åsa.W...vi lyssnade på denna på i princip varje fest vi hade...ungefär varje helg på den tiden och vi blev aldrig nånsin less på den..
Lyssna och njut!!!
Ha en fortsatt trevlig kväll allihop...det ska jag ha:))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0