Tacksamhet.....

Nu är nästan hela familjen samlad igen:)
Fattas bara min "lille" son..men han kanske kommer hem till helgen så då är vi allihop:)
Det är så kul att se de små barnen när de har varit ifrån varandra en hel vecka...de syns att de har längtat efter varandra:)
Det har ju kunnat vara precis tvärtom också att de inte alls har kommit överens men det gör de som tur är.

Signe har blivit såå duktig på att prata så idag när vi kom hem så sprang hon fram till dem allihop som var hemma och sa "Hej...och så deras namn"...riktigt kul att höra att det har lossnat med talet för henne :)

Ibland så kan jag tänka.....vilken tur att allt blev som det blev...för om jag inte hade träffat min underbara sambo så hade jag inte fått vara en del i hans barns liv heller...och dem skulle jag inte vilja vara utan inte för en sekund.
Jag trivs jättebra med dem och jag hoppas och tror att de trivs bra med mig också:)
Idag så kom Melwin in i köket när jag och Ken stod och lagade mat...så säger han " Malin...jag älskar dig ":)
Sånt värmer...nästan mer än när ens egna barn säger det...för det känns mer som en självklarthet att mina barn ska älska mig :)

Jag känner mig så oerhört tacksam för att jag har så underbart fina barn...det är klart de är för de är ju mina ;)
Men utan deras fäder så hade de ju inte varit de undrbara personligheter de är ...så tack till er pappor också :)
Känner även en sån oerhörd tacksamhet över att jag har träffat dig Ken...du är mannen i mitt liv:)
Sen så sist men inte minst tack Melwin och Noa för att jag får chansen att vara en "extravuxen" i era liv :)

Dagens låtval är från mina yngre år de med.....denna låt är tillägnad en vän till mig Carola:)
Jag har många låtminnen med dig Carola men valet föll på denna.....så håll tillgodo min vän och ni andra med ;)

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0