Söndag.......

Det är något visst med Söndagar tycker jag...ska ju vara en skön slappardag men det blir det ju oftast inte.
Man har en massa måsten som man ska hinna med som man inte har hunnit under veckan.....fast det sköna med det är ju att man inte behöver stressa....:)

I morgon är det en ny vecka och jag ska jobba 12 dagar i sträck...minst:)
Men det ger ju lite extra inför julhandeln så det är ju bra :)

Nu ska vi snart åka iväg och lämna pojkarna hos deras mamma och i morgon åker brudarna iväg till sin pappa...så då blir det tyyyyst i huset i en vecka...

Mitt val idag är också från Storsjöyran...vilket år har jag ingen aning om men denna låt har jag minnen från min käre bror Andreas...han spelade den på morgonen för att få upp alla "sjusovare"...håll till godo :)


Kommentarer
Postat av: Erika

Själv har jag bara fem dagar kvar att jobba nu. Det kommer att kännas bra skönt när nästa helg kommer=)



Ses imorron!

2009-11-15 @ 21:17:57
URL: http://morgondimma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0