Snart är det jul...

Guud vad veckorna går fort..i morgon är det redan torsdag:/
Jag har jobbat med Erika denna vecka...vi har hållit på med golvvård.
Det har varit riktigt roligt faktiskt...det var himla länge sen jag jobbade med henne :)

Har kommit på att vi är ganska så lika jag och hon....på vissa plan och på vissa plan inte...hon gillar fiskbullar ...det gör inte jag;)

Hur som helst så har det varit roligt att jobba med henne...tack för en rolig vecka Erika:)

Mitt låtval för dagen går även den relativt långt bak i tiden..."hittade" denna grupp när jag var omkring 17-18 år och de är den grupp som jag bara njuter av att lyssna på ibland.
Då lägger jag mig i soffan och spelar på väldigt höööög volym och bara "känner" musiken som strömmar ur högtalarna:)
Gud vad det lät flummigt ....men så ska man lyssna på deras musik tycker jag...
Varsågoda här kommer lite Pink Floyd ;)
Natt,Natt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0