Såå trött....

Jag är så himla trött idag så jag kommer inte att bli långrandig alls...vill bara krypa ner i sängen med min älskling och andas in hans underbara doft :)

Hur sjutton kan dofter påverka en så otroligt mycket?
Jag blir totalt lugn och trygg när jag känner Ken´s doft och att ligga på hans bröstkorg och bara andas in doften...det är bara såå underbart:)

Så DET är vad jag ska göra nu ;)

Dagens musikstycke är från en period i mitt liv när jag var en riktig "partybrud" och denna gick på högvarv fest efter fest...
Jag och min kära "storasyster" Marlene....kan inte lyssna på denna utan att tänka på henne...
Sov så gott mina vänner för det ska jag göra :)

Kommentarer
Postat av: Mona

Himmel vad kär du verkar! ;)

Hoppas kärleken håller i sig den här gången för din skull!

Ha det så bra!

2009-11-11 @ 10:17:19
URL: http://monae.blogg.se/
Postat av: Malin

Mna...jag är kär:)

Kram

2009-11-11 @ 21:53:44
Postat av: Malin

Mona menade jag ju ;)

2009-11-11 @ 21:54:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0