Ont,ont,ont.....

Jag vill inte...men jag har så himla ont i magen..:(
Vill inte ha magsjuka...vill inte ,vill inte,vill inte!!!!
Förhoppningsvis blir det inte mer än så....

Nu har Signe också trillat dit på magsjukan...men det verkar vara en lindrigare variant, vilket är ganska så skönt framförallt när det gäller så små barn som henne. De kan ju inte säga till att det känns som om de ska kräkas t.ex.

Så förhoppningsvis så är det över för hennes del i morgon...

Har ingen jäkla inspiration inför julen heller....det känns inte som om det är jul snart.
Inte en gnutta snö och det verkar ju inte som om det tänker bli det heller inom den närmaste framtiden heller...:(
Inte för att gillar detta med snö såå himla mycket...men liiite snö kan det få vara i alla fall.

Kvällens låt är tillägnad min käre vän Juhani...han fick mig att tycka om denna grupp och detta är en av mina absoluta favoriter....Håll tillgodo Hani Bani...och ni andra också :)

Kommentarer
Postat av: Erika

Ja, lite snö kan det allt få vara! Trista väder. Men idag kikade solen fram litegranna åtminstone.

2009-11-26 @ 20:24:58
URL: http://morgondimma.blogg.se/
Postat av: Linda-li

Ja, snö vill vi ha! Julen är barnens, själv slipper jag den gärna:)

2009-11-26 @ 22:27:49
URL: http://linda-li.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0