Migrän...

Jag har legat hemma i migrän idag.....mindre kul måste jag säga:(
Jag hade aldrig haft migrän innan jag fick Alicia för 4 år sedan ...men nu kan det komma med jämna mellanrum.
Framföralllt när jag har känt mig stressad...som jag har gjort nu de senaste dagarna...
Varit på Sjukan med äldsta dottern....strul med min son osv,osv.....det tar på en psykiskt.
Men nu så känner jag mig rätt så lugn i alla fall som tur är :)

Var på utvecklings samtal på Alicias dagis i kväll...och det börjar ordna till sig för henne också efter bytet av dagis...hon har hittat 4 vänner som hon leker mest med...men hon kan även vara en ensamvarg ibland...väljer att gå i väg och vara för sig själv en stund...så är hon även hemma:)

Dagens låt är en låt som jag har väldigt starka minnen av...den rullade väldigt mycket på mammas Lp- spelare under mitten av 80-talet....så lyssna och njut gott folk för här kommer en annan gammal goding :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0