Lördagen....so far....

Det har varit lite tunt med bloggandet nu på några dagar...har varit lite annat att stå i :)

Har jobbat idag och igår kväll med en korridor på Stadshuset....hoppas att det kommer att se bra ut när det är klart :)
Det är faktiskt kul att jobba med golvvård...jag saknar det som f-n ibland...men det är fruktansvärt tungt också.
Det roligaste med det är att de flesta blir sååå himla glada av slutresultatet...alla vill ju ha fina golv.
Linoleum är roligast att jobba med tycker jag....Plast är bara boring ;)

Skulle vilja lära mig mer om sten och trägolv också....jag kan ju en del men det är alltid bra att vara ännu bättre på dessa material..

Nej nu ska jag sluta prata jobb ;)

När jag kom hem idag så luktade det gott i hela huset...älsklingen hade städat och kycklingen var i ugnen...gissa oom man blev hungrig då ?;)
Nu är potatisen på samma ställe...så snart blir det tilll att äta middag:)
Mina 2 äldre knoddar var och tatuerade sig igår...blir lite sugen jag med.
Chrille gjorde en text..."Standing soldier" och Clara gjorde en skorpion...RIKTIGT fina blev dem :)
Skulle vilja har 2 eller 3 till....så jag tror jag ska be Richardh rita dem åt mig ;)

Mitt låtval idag är från min tonårstid det med......jag är ju en allätare inom musik...så detta var en låt som jag fullkomligt älskade fast det INTE var en hårdrockslåt;)
Lyssna och njut...kram


Kommentarer
Postat av: Linda-li

Riktigt fina tatueringar! Blir supersugen att sätta mig i "stolen" igen:)

2009-11-22 @ 17:20:47
URL: http://linda-li.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0