Livets gång....

Idag så fick min dotter Clara ett mindre roligt samtal....
Hennes farfar Arne har gått bort.
Clara vara alltid farfars flicka när hon var liten...hon har alltid älskat honom väldigt mycket och han har haft stor betydelse för henne under uppväxten..
De senaste åren så har det blivit mindre med besök till dem (farmor och farfar) mest pg.a att de sålde sin sommarstuga som de hade här utanför Ö-vik.....de bor i en lägenhet i Umeå.

Natten till tisdag så drömde hon att farfar dog och har tänkt ringa sin far hela veckan och fråga hur det är med honom.....så igår så fick hon veta att han hade varit dålig i veckan men att det var stabilare nu...

I natt så drömde hon om mormor...(min mamma)
Hon drömde att mamma stod och tittade på mig när jag pratade med någon och Clara blev så glad över att se sin mormor (för hon var den enda som kunde se henne) så hon sprang fram och kramade om henne...Undrar just om min älskade mamma ville tala om för henne att hon finns för Clara:)

Hur som helst så är det väldigt jobbigt för Gudrun (Claras farmor) och för Claras pappa, faster och farbror...Kramar till er.

Mitt val av låt idag handlar om just detta...inga större minnen till denna låt men denna artist har ju alltid funnits med i mitt liv....njut:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0