Katarr, katarr Linda och Thomas ;)

God kväll på er gott folk :)
Undrar lite smått vad en del människor tänker med egentligen...
Bara för att jag och min förra sambo har brutit med varandra så har väl inte mina barn från ett tidigare förhållande gjort något fel...eller?
Jag tycker faktiskt att man åtminstone kan heja på barnen när de möter dem på stan...fruktansvärt lågt att inte göra det tycker jag:(

Sen så har det faktiskt hänt roliga saker idag med...:)
Min kära syster Linda med sin man Thomas gav oss en liten present:)
Vi fick en flaska vin, några öl, lite ost och kex....tusen tusen tack :)
Fast vi sparar det tills i morgon....är såå trött i kväll.
Så nu ska jag och älsklingen mysa ner oss i soffan och se den första av Johan Falk filmerna:)

Men först en liten melodi...inte att förglömma:)
Låten tillägnas min kära syster Linda...detta är "vår" låt....Kram till dig.

Kommentarer
Postat av: Linda Berg

Absolut en av våra låter.... Drick det goda vinet nu och bara njut av kvällen! Älskar dig! Pöss

2009-11-07 @ 17:03:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0