Johan Falk....

Jag har nu snöat in mig på Johan Falk filmerna i några dagar...men nu har vi plöjt igenom dem allihop:)
Grymt bra filmer tycker jag...verkligen sevärda:)
Så åk och hyr gott folk ....

Men det känns lite tomt nu när vi inte har någon kvar att se....det måste ju bara komma fler"hoppas,hoppas,hoppas" ;)

Idag så har småtjejerna tagit vaccinationen...hoppas att de inte blir dåliga av dem nu.
Det är ju såna skriverier om denna vaccination nu så man blir ju alldeles kollrig....läste just att MPR sprutan soom man ger sina barn när de är väldigt små innehåller också "celler" från kycklingembryon precis som denna spruta gör...och den tvekar inte många på att ge sina barn...eller hur?

Nu ska jag och älsklingen kolla lite julklappar på nätet...ha en fortsatt bra kväll allihop..

Dagens låtminne har jag med Mari...denna har vi hört/sjungit/skrikit till många, många gånger :)
Har även ett mycket starkt minne med mina systrar(osäker på om Sara var med men absolut Linda) på Statt i Ö-vik.....vi fick varenda person i hela foajén att sjunga denna låt när alla stod och skulle hämta ut sina kläder i garderoben...det ekade ganska så fint i detta stenhus kan jag lova...... men kul hade vi :)


Kommentarer
Postat av: Elin

Det är som för mig och Wallanderfilmerna innan hon tog livet av sig "Linda Wallander" men nu tycker jag inte alls att Wallanderfilmerna har samma myskänsla som förr =( Men jag ska nog kolla Falk jag med =)

2009-11-19 @ 22:49:11
URL: http://fruc.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0