"Jag älskar dig"....

Det är Signes nya favorit mening....mamma...jag älskar dig :)
Hon låter ju såå söt när hon säger det också ;)
Hon säger det till alla i hela familjen heeela tiden.
Tror att Chrille tycker det är extra roligt eftersom han inte träffar henne så ofta...tyvärr :(

Men det har verkligen varit en mysig dag och kväll på alla sätt och vis förutom att barnen har varit griniga som få....mest pga vädret tror jag. Det är ju inte ens roligt att vara ute när det är så här...huvva!!

Har sett den 3:e av Johan Falk filmerna i kväll ...och hittills så har de varit väldigt bra :)

Nej nu ska jag kasta ner mig i soffan en stund till innan det är sovdags:)

Här kommer kvällens låt...det är ett minne som jag har med min kära syster Sara när vi var på Storsjöyran och denna låt hade vi "pluggat in" för att vi skulle kunna sjunga den och djävlas med de andra som var med....;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0