Febran.....

Har en liten tös som inte är pigg idag....
Alicia har fått febran....inge mycket men det är ju ändå feber:(
Så idag så blir det vab för min del....Ken ska iväg med sin lilleman nu på förmiddagen så då måste jag vara hemma.
Det är ju en fördel faktiskt med att han är arbetslös att man inte behöver "vaba" så ofta ändå:)
Förrutom när det är saker som han måste göra...typ af, jobbintervjuer, eller som idag när han ska iväg med Noa.
Men i morgon så kan jag åka på jobbet igen....

Känner mig halvhängig jag med...lite snuvig och ont i halsen...men inge mer.
Det är 2 till på jobbet som har likadant...det kanske blir en "pandemi" på vår arbetsplats till veckan då ;)

Till helgen så är det 1:a advent...så då blir det till att ta fram alla julsaker:)
Jag tar ju fram allt till 1:a advent och sen är jag spyless på allt vad tomtar heter redan till nyår....så oftast så har jag plockat bort det redan då ;)
Jag tror att det har blivit så eftersom Christoffer fyller år den 9/1 så har jag inte velat ha "jul" på hans födelsedag...få se hur det kommer att bli med Signes födelsedag...hon fyller ju den 29/12...hon kanske får stå ut med att ha "jul" ;)

Har lite svårt att välja låt idag....har för många på hjärnan ;)
Men mitt val blir i alla fall från en grupp som jag inte har lyssnat sååå mycket på men denna låt fastnade jag ju naturligtvis för....för den är såååå bra :)
 


Kommentarer
Postat av: Elin

Ja Alex är född den 28/12 =) en dag innan, han får stå ut med julen han :)



Hoppas att hon kryar på sig snabbt!

2009-11-25 @ 16:51:35
URL: http://fruc.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0