En bra dag.....

Idag är en sån där bra dag:)
Jag har haft en trevlig dag på jobbet...har haft en bra kväll också:)
Sen så hade jag en trevlig pratstund med en gammal kompis från förr på Fb...tack för en trevlig pratstund Mia:))

Vissa dagar känns bara så här och vissa dagar är helt åt fanders....

Igår var en helt åt fanders dag...hade diverse konflikter med min son...så nu tycker han att jag är världens sämsta person som går i ett par skor:(
Förhoppningsvis så går det över någongång....

Nej nu är det natt,natt här...:)
Dagens musikspår kommer från en av mina absoluta favoritlåtar från förr......Here you go Mona!!!:)


Kommentarer
Postat av: Mona

Visste väl att den skulle dyka upp nångång!! :D

2009-11-06 @ 22:00:40
URL: http://monae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0