Djävulens påfund...det är bilar det...

Gud vad jag är less på bilar som inte fungerar...
Iofs så har jag inte betalat en krona för den bilen som jag har idag ...men ändå :(
Det kan aldrig bara fungera..
Nu så har jag ett trasigt avgasrör så man hörs ju verkligen när man kommer körandes...haha:)
Alicia hon tycker att den låter som en moped...DEN moppen skulle jag vilja se som låter så;)

Jag längtar till den dagen när vi kan köpa en ny och hel bil...men det blir nog det också i sinom tid ;)


Kommer att bli en riktigt snygg bil också har jag på känn som kommer att stå och glänsa på vårt nästa hus uppfart;)
Visioner kallas det tydligen men det är så det kommer att bli en dag...när vi har flyttat till det hus vi ska ta över om några år :)

Mitt val av musikaliskt mästerverk idag faller på en liten melodi som spelades väldigt mycket i mina tonår...och jag tyckte ju att han var sååååå snygg ;) Men det är han ju fortfarande...såg honom förra sommaren i Helsinkki...kul resa btw ;)
En av mina favvolåtar av denna grupp kommer här ...varsågoda gott folk:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0