Den splittrade familjen är nästan hel igen.......

Nu har lilleman åkt till Sundsvall igen...känns jättekonstigt att jag knappt har sett honom i helgen...men,men jag överlever väl det också ;)

Killarna har kommit i kväll...men de kom ganska så sent så det blev att gå och lägga sig nästan på en gång...så det var ju lite trist.
I morgon kommer mina småbrudar hem...saknar dem som sjutton nu...det är ganska så lång tid...en hel vecka utan dem :(

Vill passa på att tacka min kära bror Peter som ställde upp med skjuts till Chrille nu ikväll....det var guld värt:)
Sen så ser jag fram emot på tisdag när du och jag ska laga min bil...om jag ska vara ärlig så tror jag att jag ser mer fram emot det än vad du gör ;)
Jag ska inte va´ i vägen...jag lovar ;)

Dagens musikval är en låt av ett grymt bra sångerska......hörde denna kvinna första gången när jag var i 20 årsåldern....blev helt förälskad i hennes röst :)
Nu har jag ju ganska så konstig musiksmak i mångas ögon...men det är ju så jag är och då får ni ta lite konstiga och ovanliga låtar i mellan varven ;)
Kram på er!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0